مدرسه پرونل مونته سوری یک مدرسه دو زبانه در کشور فرانسه است .در مدرسه دو زبانه Prunelle Montessori شرایط برای تعالی تحصیلی و شخصی کودکان فراهم می‌شود و عشق به یادگیری را که در ذات هر دانش‌آموزی وجود دارد شکوفا می کنند . معلمان مجرب و دارای گواهینامه در مدرسه مونته سوری موفقیت هر دانش آموز را در یک محیط دلسوز و ساختارمند تضمین می کنند.

امکانات مدرسه Prunelle Montessori عبارتند از :

 

دوره پیش دبستانی در مدرسه Prunelle Montessori فرانسه

کلاس پیش دبستانی محیطی است که برای پاسخگویی به نیازهای رشدی و سطوح بالای انرژی کودکانی که در حال گذار از کودک نوپا به پیش دبستانی هستند، آماده شده است.از برنامه های ویژه ای در این دوره، آماده سازی کودکان برای کارهای بزرگتر کلاس ابتدایی با تمرکز بر خود مراقبتی از جمله فضل و ادب، انضباط درونی و توانایی انتخاب در کلاس است.

علاوه بر قرار گرفتن در معرض مطالب ریاضی که به رشد آگاهی کودکان از اعداد، شمارش و عملیات ریاضی اولیه کمک می کند، در این مرحله کودکان به یک منطقه زبانی ویژه با مواد برای توسعه مهارت های اولیه برای نوشتن و خواندن نیز دسترسی دارند. موادی که به‌ویژه در اتاق پیش دبستانی ایجاد شده‌اند، به کودکان احساس رضایت می‌دهند و در یادگیری خود مستقل‌تر می‌شوند.

 

دوره اول مدرسه Prunelle Montessori فرانسه

کلاس درس ابتدایی، برای گروه سنی سه تا شش سال، به دقت برای کودکان طراحی شده است تا «با انجام کار یاد بگیرند». این یک فضای آرام و برنامه ریزی شده است که برای رفع نیازهای فردی کودک ساخته شده است.

 

تحصیل در مدارس فرانسه

دوره ابتدایی مدرسه Prunelle Montessori فرانسه

کلاس درس 6 الی 12 ساله ها ، دانش آموزان یک وظیفه مشخصی دارند .در اینجا، فرزند شما ترکیبی از آزادی و انضباط را در فضایی که مخصوصاً برای رشد مطلوب او طراحی شده است، تجربه می کند. در این سالها شکل گیری عملکرد اجتماعی، جسمی و فکری کودک یکپارچه می شود. مهمترین کارکرد برنامه ابتدایی ارائه یک پایه اولیه و عمومی برای کودکان است که شامل نگرش مثبت نسبت به مدرسه، امنیت درونی و احساس نظم است. این پایه در ادامه شامل غرور در محیط فیزیکی، کنجکاوی پایدار، عادات تمرکز، ابتکار و پشتکار، توانایی تصمیم گیری، انضباط شخصی و احساس مسئولیت در قبال سایر اعضای کلاس، مدرسه و جامعه است. این پایه آنها را قادر می سازد تا دانش و مهارت های تخصصی بیشتری را در طول دوران تحصیلی خود کسب کنند.

برنامه درسی ابتدایی به پنج حوزه اصلی تقسیم می شود:

این دروس به اندازه کافی جذاب ساخته شده است تا توجه کودک را به آنها جلب کند و در 4 قسمت مربوط به دوره حساس سازماندهی شده است:

  • زندگی عملی
  • حسی
  • زبان
  • ریاضیات
  • فعالیت های فرهنگی

هر درس به صورت جداگانه یا جمعی ارائه می شود تا کودک بتواند به تنهایی یا گروهی آن را انجام دهد.

  • نوع مدرسه: بین المللی
  • زبان :انگلیسی و فرانسه
  • وبسایت :https://prunelleschool-com
  • آدرس :18 Rue Camille Pelletan, 92300 Levallois-Perret, France
  • شهریه :هزینه ثبت نام 569 € –  پیش دبستانی 859 یورو و دوره اول 849 و دوره ابتدایی 889 یورو

 

جهت اطلاع شرایط پذیرش و ثبت نام و مدارک لازم برای تحصیل در مدارس کشور فرانسه و ویزای تحصیلی فرانسه با کارشناسان آژانس شمیران گشت تماس بگیرید.

مدارس دیگر

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه یک مدرسه شبانه روزی بین المللی فرانسه دو زبانه ( انگلیسی ، فرانسوی ) خصوصی در منطقه متروپولیتن پاریس است. این مدرسه در پاریس پذیرای دانش‌آموزان بین‌المللی برای برنامه درسی در سبک مدارس آمریکایی در کلاس های 10 ام تا 12 ام است و همچنین برای دانش آموزانی که […]

مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS پذیرای کودکان 3 الی 14 سال است. این مدرسه  که به صورت مخفف مدرسه BISP  نام دارد یک برنامه آموزشی کاملاً دو زبانه را ارائه می دهد و به فرزند شما این فرصت را می دهد که به طور کامل در دو دنیای زبانی کاملاً متفاوت غوطه ور شود. […]

مدرسه بین المللی Marymount پاریس بخشی از شبکه مدارس بین المللی RSHM (مذهبی مریم مقدس) است و قدیمی ترین مدرسه بین المللی در منطقه پاریس است. این مدرسه در سال 1923 به عنوان یک برنامه آموزشی در خارج از کشور برای کالج Marymount در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 1930، Marymount به یک مدرسه […]

دسته :
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 12 =

تخفیف ویژه عید نوروز ، ظرفیت محدود02126355204

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد | کپی رایت 2022