مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS پذیرای کودکان 3 الی 14 سال است. این مدرسه  که به صورت مخفف مدرسه BISP  نام دارد یک برنامه آموزشی کاملاً دو زبانه را ارائه می دهد و به فرزند شما این فرصت را می دهد که به طور کامل در دو دنیای زبانی کاملاً متفاوت غوطه ور شود.

مدرسه بین المللی دو زبانه پاریس متعهد به ارائه یک برنامه آموزشی دوزبانه با کیفیت بالا برای دانش آموزان خود مطابق با استانداردهای برنامه آموزش ملی فرانسه و همچنین کمبریج های بین المللی است. برنامه های آکادمیک و فوق برنامه BISP برای پاسخگویی به نیازهای یک جامعه چند فرهنگی و چند زبانه تطبیق داده شده است.

مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS دانش آموزان خود را با استانداردهای علمی بالا نگه می دارد و آموزش هایی بصورت فردی نیز ارائه می دهد تا هر دانش آموز حداکثر پتانسیل خود را بدست آورد .

دانشی که کودک در سال های اولیه به دست می آورد، نقش اساسی در رشد شخصیت متمایز و علایق فکری آن دارد. دقیقاً به همین دلیل، این مدرسه متعهد به ارائه یک برنامه آموزشی محرک متناسب با اکتشافات فردی و خلاقیت دانش آموزان است. فرزند شما در BISP خاطرات زیبایی خواهد ساخت و اولین قدم های خود را به سمت دوزبانگی از روز اول خواهد برداشت . همانطور که فرزند شما به تحصیل خود در BISP ادامه می دهد، مربیان این مدرسه تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا عناصر موفقیت را برای فرزندان دلبند شما هم از نظر آموزشی و اجتماعی و هم شخصی فراهم آورند .

در BISP موضوع این نیست که فرزند شما یک زبان دوم را یاد بگیرد، بلکه موضوع این است که فرزند شما با استفاده از دو زبان یاد می گیرد و رشد می کند و این یک تمایز مهم است. برنامه تحصیلی مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS با کیفیت بالا توسط معلمان بومی انگلیسی و فرانسوی زبان ارائه می شود. هدف این مدرسه نه تنها ارائه یک برنامه دو زبانه است، بلکه تلاش می کنند که یک برنامه علمی قوی ارائه دهند که توسط مدرسان با کیفیت ارائه می شود.

 

روش های آموزشی مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS پاریس

با آموزش دو زبان انگلیسی و فرانسه، BISP خود را از سایر آموزش های مدارس دیگر متمایز می کند. هنگامی که فرزند شما به جمع دانش آموزان این مدرسه می‌پیوندد،  هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی را در یک سطح و به یک اندازه آموزش می بیند و قطعا امکان تسلط کامل بر هر دو زبان را در طول تحصیل خود در BISP پیدا میکند.

 

یک برنامه آموزشی با کیفیت و آزادی در یادگیری

مدرسه بین المللی دو زبانه پاریس رویکردی جامع برای آموزشی علمی با کیفیت ارائه می‌دهد و در عین حال از رشد جسمی و عاطفی فرزند شما نیز حمایت می‌کند. فرزند شما از برنامه درسی که به دو زبان فرانسوی و انگلیسی ارائه می شود و همچنین فعالیت های خلاقانه، هنری و ورزشی متعددی بهره مند خواهد شد.

مدل منحصر به فرد این مدرسه مستلزم تقسیم روز به دو بخش متمایز است: دانش آموزان نیمی از روز را به آموزش زبان انگلیسی و نیمی دیگر از روز را در آموزش زبان فرانسه می گذرانند. همه معلمان دارای زبان مادری زبان مربوطه خود هستند. این رویکرد کودکان را در معرض آواشناسی و تلفظ معتبر و همچنین ظرافت‌های نحوی هر زبان قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهیم بچه‌ها یاد بگیرند، باید احساس راحتی و امنیت کنند و همچنین باید به آنها گوش دهیم. در مدرسه BISP مربیان مجرب یک محیط یادگیری بهینه ایجاد کرده‌اند که در آن کنجکاوی و تخیل دانش‌آموزان را در چارچوبی دو زبانه تشویق می کنند. از اهداف مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS پاریس این است که فرزند شما در مدرسه شاد و مشتاق یادگیری باشد و همچنین بتوانند در سنین پایین ذائقه یادگیری و کنجکاوی فکری را در آنها ایجاد کنند تا فرزند شما به یک یادگیرنده مادام العمر تبدیل شود و شخصیت و استعدادهای آموزشی او را در ظرفیتی فراتر از محیط مدرسه توسعه دهند.

معلمان این مدرسه و کل تیم آموزشی آن از هر کودکی حمایت می کنند تا اعتماد به نفس و مهارت های بین فردی لازم برای ابراز استعدادها و بهترین نسخه از خود را در حین یادگیری و احترام گذاشتن به ارزش هایی که در مدرسه به آن ها احترام می گذارند را توسعه دهند.

 

 

مدرسه بین المللی پاریس فرانسه

عملکرد آموزشی مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS فرانسه

عملکرد مدرسه دو زبانه BISP به آموزش بر تمام دانش آموزان متمرکز است و ماهیت آن کلی نگر است و با تعهد به استانداردهای بالای تحصیلی در حصول اطمینان از موفقیت دانش آموزان سرمایه گذاری می کند.

این مدرسه بین المللی دو زبانه در شهر پاریس به طور مداوم برنامه های آموزشی و نحوه ارائه آنها را ارزیابی می کنند تا اطمینان حاصل کند که این برنامه ها برای دانش آموزان موثر واقع شوند. معلمان با تجربه ی این مدرسه بهترین شیوه های آموزشی و روش های آموزشی به روز را آموزش دیده اند تا اطمینان حاصل شود که کلاس ها تعاملی و پویا هستند. این تمرکز قوی بر تعالی تدریس، محور اصلی برنامه‌های دو زبانه و دو فرهنگی این مدرسه میباشد.

مدرسه بین‌المللی دو زبانه پاریس فرصت‌های بیشتری را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا مهارت‌های زبان انگلیسی خود را در طول هفته یا در طول تعطیلات تمرین کنند و بهبود بخشند.

شرکت در اردوهای تعطیلات زبان انگلیسی یا چهارشنبه کلوب به دانش آموزان این فرصت را می دهد که زبان انگلیسی خود را بیشتر تمرین کنند و در عین حال با معلمان واجد شرایط زبان مادری انگلیسی سرگرم شوند. همه فعالیت‌ها، بازی‌ها و کارگاه‌ها به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند و برای الهام بخشیدن به خلاقیت دانش‌آموزان در فضایی آرام طراحی شده‌اند. کودکان با تمرین صحبت کردن و یادگیری واژگان جدید و ساختارهای زبانی در محیطی که نسبت به دوران مدرسه ما تحصیلی کمتری دارد، اوقات خوبی را سپری می کنند. معلمان زبان مادری انگلیسی این لحن را تنظیم می کنند و از همه کودکان می خواهند که صرف نظر از سطحشان، تلاش کنند تا انگلیسی صحبت کنند. تقریباً بدون اینکه متوجه شوند، کودکان با یادگیری کلمات جدید، بهبود لهجه و روان تر شدن پیشرفت می کنند. همانطور که آنها با معلمان و همسالان خود تمرین می کنند، این فرصت را نیز پیدا می کنند که خلاق باشند و با تکمیل پروژه های هنری و صنایع دستی و صحبت در کلاس، اعتماد به نفس پیدا کنند.

کودکان زمانی که در محیطی غوطه ور می شوند که این زبان به عنوان ابزار اصلی برای برقراری ارتباط بین اطرافیانشان باشد، زبانی را به بهترین شکل یاد می گیرند. زبان جدید، پس از آن، تبدیل به کدی برای ادغام و جذب سریع می‌شود تا بتوان با سایر کودکان و دانش‌آموزان ارتباط برقرار کرد و به طور کامل در فعالیت‌ها شرکت کرد!

 

 

جهت اطلاع از شرایط پذیرش و ثبت نام و مدارک لازم برای تحصیل در مدارس کشور فرانسه و ویزای تحصیلی فرانسه با کارشناسان آژانس شمیران گشت تماس بگیرید.

مدارس دیگر

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه یک مدرسه شبانه روزی بین المللی فرانسه دو زبانه ( انگلیسی ، فرانسوی ) خصوصی در منطقه متروپولیتن پاریس است. این مدرسه در پاریس پذیرای دانش‌آموزان بین‌المللی برای برنامه درسی در سبک مدارس آمریکایی در کلاس های 10 ام تا 12 ام است و همچنین برای دانش آموزانی که […]

مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS پذیرای کودکان 3 الی 14 سال است. این مدرسه  که به صورت مخفف مدرسه BISP  نام دارد یک برنامه آموزشی کاملاً دو زبانه را ارائه می دهد و به فرزند شما این فرصت را می دهد که به طور کامل در دو دنیای زبانی کاملاً متفاوت غوطه ور شود. […]

مدرسه بین المللی Marymount پاریس بخشی از شبکه مدارس بین المللی RSHM (مذهبی مریم مقدس) است و قدیمی ترین مدرسه بین المللی در منطقه پاریس است. این مدرسه در سال 1923 به عنوان یک برنامه آموزشی در خارج از کشور برای کالج Marymount در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 1930، Marymount به یک مدرسه […]

دسته :
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =

تخفیف ویژه عید نوروز ، ظرفیت محدود02126355204

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد | کپی رایت 2022