مدرسه بین المللی Marymount پاریس بخشی از شبکه مدارس بین المللی RSHM (مذهبی مریم مقدس) است و قدیمی ترین مدرسه بین المللی در منطقه پاریس است. این مدرسه در سال 1923 به عنوان یک برنامه آموزشی در خارج از کشور برای کالج Marymount در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 1930، Marymount به یک مدرسه فرانسوی تبدیل شد و یک برنامه درسی فرانسوی را تا حدود سال 1972 دنبال کرد. در پاسخ به تقاضای فزاینده برای یک مدرسه بین‌المللی انگلیسی زبان، Marymount شکل کنونی خود را به خود گرفت و به دانش‌آموزان از Pre-K تا کلاس هشتم خدمت می‌ کند . امروزه، Marymount یک برنامه درسی معتبر بین‌المللی مبتنی بر استانداردها را برای دانش‌آموزان 3 تا 14 ساله از همه فرهنگ‌ها، پیشینه‌ها و مذاهب ارائه می‌دهد.

تاریخچه مدرسه مریمونت پاریس را می توان به سال 1846 ردیابی کرد، زمانی که پدر ژان گیلهاک گروه خواهران را در بزیه در جنوب فرانسه تأسیس کرد. هدف ساخت مدارس که در آن زمان ایده ای مترقی به شمار می رفت، برای آموزش زنان جوان هم ایده ی بسیار خوبی بود. در نهایت مدارس در پرتغال، انگلستان، ایرلند و ایالات متحده افتتاح شد. هنگامی که کالج Marymount در Tarrytown، نیویورک در سال 1908 افتتاح شد، دیدگاه جدید بنیانگذار آموزش از دیدگاه بین المللی بود. سپس مراکز تحصیل در خارج از کشور در لندن، پاریس و رم تأسیس شد. Marymount پاریس در 30 سپتامبر 1923 در شهر Neuilly-sur-Seine، درست خارج از پاریس افتتاح شد.

مدرسه بین المللی MARYMOUNT INTERNATIONAL PARIS پاریس فرانسه

فارغ التحصیلان قابل توجه مدرسه بین المللی MARYMOUNT INTERNATIONAL PARIS

فارغ التحصیلان مشهور این مدرسه عبارتند از: یواکیم نوح، بازیکن شیکاگو بولز و آنا کاترین هارتلی (همچنین با نام اوفی)، خواننده لیبل فرانسوی Ed Banger Records و جیمز تیره (بازیگر، مجری، هنرمند و نوه چارلی چاپلین).

رویکرد تدریس در مدرسه بین المللی MARYMOUNT INTERNATIONAL PARIS

برنامه درسی در مدرسه Marymount تا حدی از طریق حوزه های موضوعی ارائه می شود، اما “درس ها” تنها یکی از جنبه های یادگیری دانش آموزان هستند.

نتایج مورد انتظار یادگیری مدرسه (که در Marymount به آن “FALCONS” گفته می شود)، از اهداف و معیارهای RSHM پیروی می کنند و مکانیسم هایی هستند که مدرسه از طریق آنها دیدگاه خود را به تصویر می کشد.

در چارچوب بیانیه های راهنمای مدرسه Marymount، برنامه درسی آن مبتنی بر استاندارد است. این استانداردها از پروژه AERO (آموزش آمریکایی) فرا گرفته میشود و برای درسهای اصلی زبان انگلیسی، ریاضیات، علوم و مطالعات اجتماعی، موسیقی، هنرهای تجسمی و زبان های جهان در این مدرسه قابل اجرا هستند.  در مورد دین و تربیت بدنی، مدرسه چارچوب‌های استاندارد خود را در راستای رسالت و فلسفه مدرسه توسعه داده است.استانداردهای AERO با Common Core همسو هستند و تفکر آموزشی مدرن را منعکس می کنند.

تعداد دانش آموزان در مدرسه بین المللی MARYMOUNT INTERNATIONAL PARIS

360 نفر و تعداد ملیت های موجود در مدرسه 36 ملیت متداول میباشند .

زبان انگلیسی به عنوان یک زبان اضافی (EAL) از سوابق زبانی و فرهنگی در مدرسه مریمونت وجود دارد و این مدرسه قصد دارد بیشتر از زبان آموزان خود پشتیبانی کند .
در مدرسه MARYMOUNT INTERNATIONAL PARIS کلاس های زبان انگلیسی توسط خود مدرسه ارائه می شود .

 

مدرسه بین المللی فرانسه

 

معلم ها و برنامه های اختصاصی برای یادگیری دانش آموزان

همه دانش آموزان افراد منحصر به فردی هستند که با سرعت فردی و به روش فردی خود یاد می گیرند. برای دانش آموزانی که تفاوت های یادگیری دارند، یادگیری می تواند هر روز یک چالش باشد. مدرسه بین‌المللی Marymount، پاریس، محیطی منحصر به فرد برای حمایت از دانش‌ آموزانی است که توانایی‌ها و هدایایی به اندازه پیشینه‌هایشان دارند، که با ارزش‌ها و اهداف مشترک متحد شده‌اند. تیم LSS در Marymount با دانش آموزانی که تفاوت های یادگیری دارند کار می کند تا به آنها کمک کند . در این مدرسه تلاش میکنند که مهارت های تحصیلی لازم برای یادگیری دانش آموزان را توسعه دهند و همچنین برای دانش‌آموزانی که تفاوت‌های یادگیری در خواندن، بیان نوشتاری، ریاضیات و سازماندهی دارند، پشتیبانی آموزشی ارائه داده میشود .

دانش‌آموزان و معلمان آموزش‌دیده در گروه های کوچک برای ایجاد استراتژی‌ها و مهارت‌هایی برای اصلاح ویژگی‌های خاص دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.
در چالش یادگیری متخصصان، والدین و معلمان کلاس واحد به واحد پشتیبانی منسجمی را تشکیل می دهند تا هر دانش آموز را به یک تعریف مشترک از موفقیت شخصی راهنمایی کنند. تیم LSS برای مؤثرتر بودن و اطمینان از اینکه همه دانش‌آموزان با حداکثر پتانسیل خود یاد می‌گیرند، از رویکردی جامع برای آموزش استفاده می‌کند. این رویکردها علاوه بر رشد فکری و تحصیلی، دربرگیرنده فعالیت فیزیکی، اجتماعی، هنری و خلاقیت ها نیز هستند.

 

برنامه های اصلی و ویژه مدرسه بین المللی MARYMOUNT INTERNATIONAL PARIS

ساعت شروع مدرسه 8:35 و زمان اتمام مدرسه 15:15 میباشد و همچنین در این مدرسه سرویس اتوبوس در دسترس است و هنگام ظهر وقت ناهار دانش اموزان پذیرایی میشوند و ناهار حاضر است. سرآشپز فرانسوی Marymount در محل، هر روز یک ناهار مغذی و سالاد با استفاده از مواد تازه و ارگانیک آماده می‌کند.

یکی از حسن های مدرسه Marymount فعالیت های فوق برنامه و  فعالیت های ورزشی میباشد و بعبارت دیگر در این مدرسه باشگاه ارائه می شود و از جمله این فعالیت ها جودو، بسکتبال، تنیس، هنر، پیانو، ماندارین، باغبانی، شنا ، فوتبال، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک، هاکی، بدمینتون، هندبال، دو و میدانی، سافت بال، بیس بال میباشد .

 

جهت اطلاع از شرایط پذیرش و ثبت نام و مدارک لازم برای تحصیل در مدارس کشور فرانسه و ویزای تحصیلی فرانسه با کارشناسان آژانس شمیران گشت تماس بگیرید.

مدارس دیگر

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه یک مدرسه شبانه روزی بین المللی فرانسه دو زبانه ( انگلیسی ، فرانسوی ) خصوصی در منطقه متروپولیتن پاریس است. این مدرسه در پاریس پذیرای دانش‌آموزان بین‌المللی برای برنامه درسی در سبک مدارس آمریکایی در کلاس های 10 ام تا 12 ام است و همچنین برای دانش آموزانی که […]

مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS پذیرای کودکان 3 الی 14 سال است. این مدرسه  که به صورت مخفف مدرسه BISP  نام دارد یک برنامه آموزشی کاملاً دو زبانه را ارائه می دهد و به فرزند شما این فرصت را می دهد که به طور کامل در دو دنیای زبانی کاملاً متفاوت غوطه ور شود. […]

مدرسه بین المللی Marymount پاریس بخشی از شبکه مدارس بین المللی RSHM (مذهبی مریم مقدس) است و قدیمی ترین مدرسه بین المللی در منطقه پاریس است. این مدرسه در سال 1923 به عنوان یک برنامه آموزشی در خارج از کشور برای کالج Marymount در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 1930، Marymount به یک مدرسه […]

دسته :
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 20 =

تخفیف ویژه عید نوروز ، ظرفیت محدود02126355204

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد | کپی رایت 2022