دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه یک مدرسه شبانه روزی بین المللی فرانسه دو زبانه ( انگلیسی ، فرانسوی ) خصوصی در منطقه متروپولیتن پاریس است. این مدرسه در پاریس پذیرای دانش‌آموزان بین‌المللی برای برنامه درسی در سبک مدارس آمریکایی در کلاس های 10 ام تا 12 ام است و همچنین برای دانش آموزانی که در طول تحصیل در دبیرستان خود در پاریس نیاز به مسکن دارند یک خانه شبانه روزی و مسکن فرانسوی به صورت نیمه وقت و تمام وقت ارائه می دهد. این مدرسه به عنوان یک مدرسه بین‌المللی در فرانسه دروس دبیرستان ایالات متحده و کلاس‌های AP را در ریاضیات، انگلیسی و فرانسوی ارائه می‌دهد.

دبیرستان بین المللی نوتردام در Verneuil-sur-Seine که یک منطقه مسکونی در غرب پاریس، فرانسه است . یک مدرسه بین المللی دو زبانه خصوصی که بخشی از École Notre-Dame les Oiseaux است. مدرسه نوتردام Les Oiseaux در سال 1929 در قرن شانزدهم در Chateau de Verneuil تاسیس شد.

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه

برنامه های تحصیلی و درسی مدرسه بین المللی Notre-Dame فرانسه

  1. برنامه های آموزشی مدرسه
  2. اردوهای آموزشی و تفریحی مدرسه
  3. مهارت های بین فرهنگی و دوزبانگی
  4. اهداف درسی
  5.  قرار دادن نمره و اعتبارات
  6. انتقال اعتبار / فارغ التحصیلی

 

برنامه های آموزشی مدرسه Notre-Dame پاریس

مدرسه از یک برنامه ی منظم پیروی می کند که در آن دانش آموزان در 7 کلاس در روز، در طی 5 روز در هفته شرکت می کنند. زمانی در وسط روز برای باشگاه، سالن مطالعه و ناهار نیز در نظر گرفته شده است. برنامه زیر یک روز معمولی را در طول تحصیل در دبیرستان Notre-Dame INTERNATIONAL نشان می دهد.

برنامه هفتگی

دوشنبه: 8:30 صبح تا 4:35 بعد از ظهر
سه شنبه: 8:30 صبح تا 4:35 بعد از ظهر
چهارشنبه: 8:30 صبح تا 4:35 بعد از ظهر
پنجشنبه: 8:30 صبح تا 4:35 بعد از ظهر
جمعه: 8:30 صبح تا 4:35 بعد از ظهر

 

برنامه روزانه

دوره 1: 8:30 صبح تا 9:25 صبح
دوره 2: 9:25 صبح تا 10:20 صبح
استراحت: 10:20 صبح تا 10:35 صبح
دوره 3: 10:35 صبح تا 11:30 صبح
دوره 4: 11:30 صبح تا 12:25 بعد از ظهر
ناهار: 12:25 الی 13:35
دوره 5: 13:35 – 14:30
دوره 6: 14:30 – 15:25
دوره 7: 15:40 – 16:35

مدت زمان کلاس 55 دقیقه و ناهار از ساعت 12:35 تا 13:45 می باشد. 20 دقیقه استراحت بین کلاس دوم و سوم وجود دارد.

 

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه

اردوهای آموزشی و تفریحی مدرسه شبانه روزی Notre-Dame پاریس

در مدرسه بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL در تمام سال تحصیلی گردش‌ها، بازدیدها و سفرها به مدیریت معلم ها و مربیان برگزار می شود. در این مدرسه بین المللی در فرانسه دانش آموزان نیز تشویق می شوند که با مربیان مدرسه یا Nacel در سراسر فرانسه و کشورهای اطراف مانند: ایتالیا، آلمان، بلژیک، اسپانیا و بریتانیا سفر کنند. این مدرسه یکی از معدود مدارس شبانه روزی بین المللی در اروپا است که میخواهد اطمینان حاصل کند که دانش آموزان سفرهای خوب و پر تجربه ای را داشته باشند و با فرهنگ های اروپایی و کشورهای مجاور آشنا شوند و همچنین در این مدرسه سفرهای مستقل تحت شرایط خاص مجاز است.

 

مهارت های بین فرهنگی و دو زبانگی مدرسه شبانه روزی Notre-Dame فرانسه

تغییرات مهم جهانی نشان دهنده نیاز به تغییرات متناظر در نحوه تفکر ما در مورد خود و جهان است. آموزش بین المللی رویکردی برای یادگیری است که بر شایستگی های فکری متمرکز است که به دانش آموزان کمک می کند تا در زمینه های بین فرهنگی موفق عمل کنند. این رویکرد همچنین شامل توسعه مهارت های ارتباطی بین فرهنگی است.

تاکید بر مسئولیت شخصی و اجتماعی به جوانان کمک می کند تا آموزش های بین المللی خود را در موقعیت های روزمره و جهانی اعمال کنند. در نهایت، هدف ما این است که دانش آموزان به آموزش بین المللی خود معنا بدهند و این یادگیری را در زندگی واقعی خود ادغام کنند.

دبیرستان بین المللی نوتردام پاریس به منظور انجام این ماموریت خود برای آماده سازی دانش آموزان برای حرفه ای شدن در سطح جهانی، دوره های متنوعی در علوم، ریاضیات، هنرها، زبان خارجی و علوم اجتماعی ارائه می دهد . ما در تلاش هستیم تا سطح مناسبی از چالش تحصیلی را برای همه دانش آموزان فراهم کنیم و مشارکت آنها را در هنر و سایر دوره ها غنی سازی و تشویق کنیم.

مربیان این مدرسه در هر یک از کلاس‌ها تلاش می‌کنند دیدگاه نسبی‌گرایانه فرهنگی را حفظ کنند و دانش‌آموزان را تشویق کنند تا تجربیات شخصی خود را برای افزایش آگاهی و درک همسالان خود به اشتراک بگذارند. گروه دانش‌آموزی متنوع ما (بیش از 20 ملیت و فرهنگ) به تجربه آموزشی دانش‌آموزان ما در کلاس درس خدمت می‌کند.

همه دانش‌آموزان در کلاس‌های روزانه زبان فرانسه شرکت می‌کنند و این فرصت را دارند که کلاس‌های فرانسوی اضافی را در تعطیلات مدرسه رزرو کنند تا سطح خود را سریع‌تر ارتقا دهند.

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه

اهداف درسی در دبیرستان نوتردام فرانسه :

1. دانش آموزان مهارت ها و یادگیری های خود را در برنامه درسی دبیرستان با بروز خواهند داد.

2. دانش‌آموزان مهارت‌های تفکر بین‌فرهنگی خود را توسعه و اصلاح خواهند کرد.

3. دانش آموزان توانایی خود را در برقراری ارتباط موثر در یک محیط بین فرهنگی با نشان خواهند داد.

4. دانش آموزان مسئولیت های فردی و اجتماعی خود را یاد خواهند گرفت .

تحت شرایط اعتباری خاص، دانش آموزان ممکن است دیپلم دبیرستان های ایالات متحده را نیز کسب کنند.

 

شرایط نمره و اعتبارات دبیرستان نوتردام پاریس فرانسه :

دانش‌آموزانی که به صورت دائم یا موقت از یک مدرسه غیر آمریکایی به دبیرستان بین‌المللی نوتردام منتقل می‌شوند، ملزم به ارائه گزارش نمره ترجمه شده و اطلاعات مربوط به سیستم نمره‌دهی در مدرسه خود خواهند بود. تصمیم گیری در مورد رتبه بندی مدرسه بر اساس سوابق ارائه شده اتخاذ خواهد شد.

انتقال اعتبار و نمرات / فارغ التحصیلی

انتقال واحدهای درسی به صلاحدید مقامات آموزشی ملی کشور دانش آموز و مقامات دبیرستان بین المللی نوتردام باقی می ماند. دبیرستان بین‌المللی نوتردام از دانش‌آموزان با فرآیندهای آپوستیل و تأیید ریز نمرات دبیرستان در صورت لزوم توسط مدرسه اصلی یا مقامات ملی پشتیبانی می‌کند.

دوره تابستانی مدرسه نوتردام
دبیرستان بین المللی نوتردام از دانش آموزان جدید دعوت می کند تا در یک دوره فشرده تابستانی فرانسوی در پاریس در ماه اوت قبل از شروع مدرسه شرکت کنند. زبان فرانسوی را در پاریس بخوانید!

دانش آموزان ضمن اقامت در پاریس و سازگاری با زندگی جدید خود در فرانسه، دانش فرانسوی خود را بهبود می بخشند. آنها با نوجوانانی از سراسر جهان ملاقات می کنند که از ماه سپتامبر در فرانسه شروع به تحصیل می کنند.

این دوره تابستانی فرانسوی در پاریس نیز برای هر دانش آموزی که مایل به گذراندن دوره فشرده فرانسوی در فرانسه در تابستان است، آزاد است، حتی اگر در نوتردام ثبت نام نکرده باشد.

دانش‌آموزان صبح‌ها در کلاس‌های فرانسوی شرکت می‌کنند و بعدازظهرها جاذبه‌های اصلی پاریس را کشف می‌کنند. محل اقامت در یک اقامتگاه واقع در مرکز شهر پاریس سازماندهی شده است.

بازدیدها با راهنما در پاریس و اطراف آن هر روز میباشد، از جمله در تعطیلات آخر هفته، برگزار می شود. هدف کشف فرهنگ و تاریخ فرانسه از طریق بازدید، گشت و گذار و فعالیت است.

دوره فشرده: آگوست 2023

سن: از 14 تا 19 سال
مکان: tbc
دوره زبان فرانسه: 4 کلاس در روز
مدت زمان کلاس: 60 دقیقه
برنامه دوره: از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر، شامل استراحت نیز است
ظرفیت کلاس: 6 تا 12 تا 15 دانش آموز
سطح دوره: سطوح از مبتدی (A0) تا متوسط (B1)
محل اقامت: خوابگاه جوانان، اتاق های چند اشتراکی، یک تخته

دانش آموزان موظفند قبل از ورود به پاریس یک آزمون تعیین سطح را به صورت آنلاین انجام دهند و برای تعیین سطحی که به آن تعلق دارند، آزمون دیگری، دقیق تر، فرانسوی را انجام دهند. همچنین بدون هماهنگی اقامت در دسترس است.

 

بازدید و گشت و گذار برنامه ریزی شده:

بازدید از تور ایفل
کروز در رودخانه سن
بازدید از موزه لوور
بازدید از کلیسای نوتردام
بازدید از قلعه و باغ ورسای
بازدید از موزه اورسی
بازدید از مونمارتر و کلیسای قلب مقدس
بازدید از یک پارک تفریحی (آستریکس یا دیزنی لند)
بازدید از چندین شهر معروف پاریسی
در خیابان شانزلیزه قدم بزنید
بازدید از طاق پیروزی

دوره تابستانی فرانسوی در پاریس نیز بدون برنامه ریزی فعالیت در دسترس است. لطفا برای هزینه استعلام بگیرید

خدمات شامل:

دوره تابستان
مطالب دوره
اقامتگاه مسکونی
آزمون ورودی
امکانات
مشاور محلی
بازدیدهای هدایت شده
بلیط های ورودی
دسترسی به وای فای در ساختمان
خط تلفن 24 ساعته
بیمه

باشگاه ها، هنر، دو و میدانی
باشگاه ها و ورزش
باشگاه‌ها و فعالیت‌های تفریحی ورزشی در محوطه مدرسه ارائه می‌شوند، اما ممکن است در خارج از مدرسه در باشگاه‌های محلی نیز تمرین باشد .

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه

فعالیت های فوق برنامه دبیرستان نوتر دام پاریس

در زیر لیستی از باشگاه ها/ورزش هایی که در حال حاضر یا در مدرسه ما فعال بوده اند آمده است. آنها شامل باشگاه هایی هستند که منحصر به مدرسه آمریکایی هستند و همچنین فرصت هایی برای مشارکت در مدرسه فرانسوی (لیست مشمول تغییرات).
فعالیت های فوق برنامه بعد از مدرسه هر سال تغییر می کند.

بدمینتون (چهارشنبه ها ساعت 14 تا 16)
فوتسال (فوتبال داخل سالن) سه شنبه ها 12:45 الی 1:30
تنیس روی میز دوشنبه ها، چهارشنبه ها، جمعه ها 12:40-1:30
بوکس فرانسوی – جمعه ها از ساعت 5:30 تا 6:30 بعد از ظهر

باشگاه کتاب
باشگاه DIY
باشگاه مد
باشگاه تئاتر
باشگاه عکس

 

تعطیلات مدرسه نوتردام فرانسه

تعطیلات مدرسه شامل 2 هفته است. یکی در فصل پاییز برای کریسمس و شب سال جدید و دیگری هم در بهار است و مدرسه در این ایام بسته میباشد . دبیرستان بین المللی نوتردام برنامه های تفریحی و آموزشی خوبی را برای دانش آموزان در این تعطیلات نیز فراهم می کند از جمله:

– کلاس های زبان فرانسه در شهرهای مختلف فرانسه
– کمپ های اسکی در ماه فوریه
– اردوهای ورزشی با نوجوانان فرانسوی در تعطیلات پاییز، زمستان یا بهار
– دوره فشرده نویسندگی آکادمیک انگلیسی در لندن

 

 

جهت اطلاع از شرایط پذیرش و ثبت نام و مدارک لازم برای تحصیل در مدرسه نوتر دام پاریس کشور فرانسه و اخذ  ویزای تحصیلی فرانسه با کارشناسان آژانس شمیران گشت تماس بگیرید.

مدارس دیگر

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه یک مدرسه شبانه روزی بین المللی فرانسه دو زبانه ( انگلیسی ، فرانسوی ) خصوصی در منطقه متروپولیتن پاریس است. این مدرسه در پاریس پذیرای دانش‌آموزان بین‌المللی برای برنامه درسی در سبک مدارس آمریکایی در کلاس های 10 ام تا 12 ام است و همچنین برای دانش آموزانی که […]

مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS پذیرای کودکان 3 الی 14 سال است. این مدرسه  که به صورت مخفف مدرسه BISP  نام دارد یک برنامه آموزشی کاملاً دو زبانه را ارائه می دهد و به فرزند شما این فرصت را می دهد که به طور کامل در دو دنیای زبانی کاملاً متفاوت غوطه ور شود. […]

مدرسه بین المللی Marymount پاریس بخشی از شبکه مدارس بین المللی RSHM (مذهبی مریم مقدس) است و قدیمی ترین مدرسه بین المللی در منطقه پاریس است. این مدرسه در سال 1923 به عنوان یک برنامه آموزشی در خارج از کشور برای کالج Marymount در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 1930، Marymount به یک مدرسه […]

دسته :
برچسب ها : , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 5 =

تخفیف ویژه عید نوروز ، ظرفیت محدود02126355204

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد | کپی رایت 2022