مدرسه بین المللی Open Sky International یک مدرسه دو زبانه انگلیسی فرانسوی است که تا پاریس پنج دقیقه فاصله دارد. هدف این مدرسه تعالی آکادمیک در تمام جنبه های کاری می باشد. در این مدرسه برنامه های درسی دو زبانه بصورت 50٪ دوره ها به زبان فرانسوی و 50٪ به زبان انگلیسی ارائه میشوند. این برنامه ها به دانش‌آموزان امکان می‌دهد هم دیپلم فرانسوی (Brevet des Collèges و سپس لیسانس) و هم مدارک انگلیسی (GCSE و IGCSE و به دنبال آن AS و A Level) را بگیرند و در این مدرسه از طیف وسیعی از ابزارها و استراتژی‌های آموزشی تعاملی استفاده می‌کنند تا به دانش‌آموزان اجازه دهند دانش، مهارت‌ها و درک را در موضوعات دانشگاهی به هر دو زبان کسب کنند. مدرسه دو زبانه OPEN SKY INTERNATIONAL بالاترین سطوح آموزش و یادگیری را ارائه می دهد. دانش آموزان این مدرسه از بهترین جنبه های آموزش بین المللی بر اساس برنامه های تحصیلی بریتانیا، استرالیا، سنگاپور و فرانسه بهره مند می شوند.

مدرسه Open Sky Internationa با مشارکت یکی از مدرسه های برتر انگلستان به توسعه برنامه های درسی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، کمک زیادی کرد و این مشارکت مزایای زیادی برای دانش آموزان این مدرسه به همراه داشته است و همچنین به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با موفقیت در موسسات آموزشی در دنیای زبان انگلیسی‌ ادغام شوند .

چشم انداز آموزشی مدرسه Open Sky International این است که همه دانش آموزان بتوانند در زبان فرانسه و انگلیسی گفتاری و نوشتاری در سطح بسیار بالایی عمل کنند و پس از دو سال در یکی از مدارس ما دو زبانه شوند.

انتخاب مدرسه Open Sky International برای فرزندتان، او را برای زندگی آینده‌اش آماده می‌کند و همچنین به او کمک می‌کند تا با کسب آموزش های پیشرفته در مدارس دیگر در هر کجای دنیا موفق باشند .

نیمی از دوره ها به زبان انگلیسی و نیمی به زبان فرانسه

ادبیات و زبان انگلیسی، ریاضیات و علوم سه گانه (فیزیک، شیمی، زیست شناسی) به زبان انگلیسی تدریس می شوند و به طور کلی از اخلاق و الزامات برنامه درسی ملی انگلیسی پیروی می کنند. با این حال، در ریاضیات و علوم، حدود یک چهارم تا یک سوم برنامه درسی نیز به زبان فرانسوی تدریس می شود تا به دانش آموزان کمک کند تا تسلط کامل بر این موضوعات را به هر دو زبان بیاموزند.

در دوره متوسطه در مدرسه Open Sky International همچنان از همان ساختار جدول زمانی مدرسه ابتدایی خود برای دروس متوسط ​​فرانسوی پیروی می کنند و این بدان معنی است که زبان، تاریخ، جغرافیا، هنر و ورزش فرانسه به زبان فرانسوی تدریس می شود. در این دروس، دانش‌آموزان از برنامه درسی خود مدرسه پیروی می‌کنند که به طور خاص توسط Open Sky International تهیه شده است تا به دانش اموزان در دستیابی به هدف برتر دانشگاهی کمک کنند.

 

ترکیبی از بهترین سیستم های فرانسوی و انگلیسی

اولین دوره کلاس‌های Sixième، Cinquième و Quatrième، که معادل مرحله کلیدی انگلیسی 3 (KS3) است، به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که پایه محکمی برای موفقیت تحصیلی به دست آورند و خود را برای خواسته‌های (I)GCSE و ششم آماده کنند. شکل مطالعات در طی این سه سال، دانش‌آموزان دانش و مهارت‌هایی را که بعداً برای موفقیت در امتحانات خارجی خود به آن نیاز خواهند داشت، توسعه می‌دهند.

سیکل دوم دو ساله، زمانی که دانش‌آموزان در کلاس‌های Troisième و Seconde خود هستند، معادل مرحله کلیدی انگلیسی 4 (KS4) است. در پایان این دوره، همه دانش‌آموزان ما GCSE یا IGCSE را در طیف وسیعی از دروس، از جمله فرانسوی، ادبیات انگلیسی، زبان انگلیسی، ریاضیات، علوم سه‌گانه، اسپانیایی و تجارت می‌گذرانند. به این ترتیب دانش آموزان فرانسوی و بین المللی مدرسه Open Sky International از داشتن مدارک معتبر بین المللی بهره مند خواهند شد.

 

تحصیل در کشور فرانسه

چگونه به دوره متوسطه مدرسه Open Sky International بپیوندیم

هدف مدرسه Open Sky International به طور مداوم تعالی آموزشی است، اما مانع تحصیلی در راه دانش آموزانی که مایل به پیوستن به دبیرستان این مدرسه هستند، قرار نمی دهیم. سعی می‌کنیم دانش‌آموزانی را بپذیریم که طیف وسیعی از زمینه‌ها و توانایی‌ها دارند و کودکانی را می‌پذیریم که انگلیسی، فرانسوی یا هیچ‌کدام از آنها صحبت نمی‌کنند. هنگامی که دانش آموزان وارد می شوند، سطح زبان آنها ارزیابی می شود و در نتیجه آنها یکی از این موارد خواهند بود:

مستقیماً در کلاس مربوط به سطح آنها بدون برنامه تکمیلی به زبان فرانسوی یا انگلیسی شرکت داده میشوند.

به طور مستقیم در کلاس مربوط به سطح آنها با یک برنامه تکمیلی در صورت لزوم ادغام می شود، به عنوان مثال، در صورتی که سطح زبان فرانسه آنها به آن نیاز داشته باشد، به زبان فرانسوی.

در طول یک دوره انتقالی چند ماهه یا در صورت لزوم یک سال تحصیلی پشتیبانی می شود تا دانش آموز بتواند پایه زبان لازم را کسب کند. به عنوان مثال، برای دانش آموزی که می خواهد بدون زبان انگلیسی و/یا فرانسه به مدرسه بپیوندد، چنین خواهد بود. پس از این دوره انتقالی، دانش آموزان وارد کلاس متناسب با سطح خود می شوند.

پس از حضور در Open Sky International، هر دانش آموز به صورت جداگانه مورد حمایت قرار می گیرد و فعالیت های آموزشی در صورت لزوم تطبیق داده می شود .

 

 

جهت اطلاع شرایط پذیرش و ثبت نام و مدارک لازم برای تحصیل در مدارس کشور فرانسه و ویزای تحصیلی فرانسه با کارشناسان آژانس شمیران گشت تماس بگیرید.

مدارس دیگر

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه یک مدرسه شبانه روزی بین المللی فرانسه دو زبانه ( انگلیسی ، فرانسوی ) خصوصی در منطقه متروپولیتن پاریس است. این مدرسه در پاریس پذیرای دانش‌آموزان بین‌المللی برای برنامه درسی در سبک مدارس آمریکایی در کلاس های 10 ام تا 12 ام است و همچنین برای دانش آموزانی که […]

مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS پذیرای کودکان 3 الی 14 سال است. این مدرسه  که به صورت مخفف مدرسه BISP  نام دارد یک برنامه آموزشی کاملاً دو زبانه را ارائه می دهد و به فرزند شما این فرصت را می دهد که به طور کامل در دو دنیای زبانی کاملاً متفاوت غوطه ور شود. […]

مدرسه بین المللی Marymount پاریس بخشی از شبکه مدارس بین المللی RSHM (مذهبی مریم مقدس) است و قدیمی ترین مدرسه بین المللی در منطقه پاریس است. این مدرسه در سال 1923 به عنوان یک برنامه آموزشی در خارج از کشور برای کالج Marymount در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 1930، Marymount به یک مدرسه […]

دسته :
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =

تخفیف ویژه عید نوروز ، ظرفیت محدود02126355204

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد | کپی رایت 2022