مدرسه LENNEN BILINGUAL در سال 1960 توسط  Patricia Lennen ، یکی از پیشگامان آموزش دو زبانه تأسیس شد. مدرسه Lennen Bilingual از نوع بین المللی است و پذیرای کودکان و خانواده های آنها از کشورها و فرهنگ های مختلف است. هدف آنها مشترک است: یادگیری به هر دو زبان از ابتدای تحصیل، بنابراین توانایی تفکر و یادگیری به دو زبان فرانسوی و انگلیسی را به دست می آورند.

معلمان با سابقه های مختلف و از ملیت های مختلف جامعه مدرسه ما را غنی می کنند. در مهدکودک، دو معلم از دانش‌آموزان پذیرایی می‌کنند: یکی فرانسوی‌زبان و دیگری انگلیسی‌زبان. در مدرسه ابتدایی، روز به دو نیمه تقسیم می شود: دانش آموزان نیمی از روز را به زبان فرانسوی و نیمی دیگر را به زبان انگلیسی کار می کنند و یاد می گیرند.

 

دوره دبستان در مدرسه Lennen Bilingual فرانسه

هدف ما این است که دانش‌آموزان شاد و خلاقی داشته باشیم که برای دستیابی به پتانسیل کامل خود در یک کلاس بین‌المللی تلاش می‌کنند و به زبان‌های فرانسوی و انگلیسی آموزش میکنند. در کلاس های ابتدایی، کودکان نیمی از هر روز را به زبان انگلیسی و نیمی دیگر را به زبان فرانسوی می گذرانند.

کودکان در هنرهای زبانی و ریاضیات به زبان فرانسوی و انگلیسی کار می کنند که هم برنامه فرانسوی و هم برنامه آمریکایی را دنبال می کنند.

برنامه علمی به زبان انگلیسی است در حالی که برنامه های تاریخ و جغرافیا به زبان فرانسوی است. معلمان دانش آموزان خود را تشویق می کنند که یاد بگیرند و کنجکاوی فکری خود را توسعه دهند. به دانش آموزان این فرصت داده می شود که رهبری کنند، اقدام کنند، بخشی از یک تیم باشند، بخشی از یک گروه کاری باشند و از تنوع فرهنگی در کلاس خود، در مدرسه و در دنیای اطراف خود قدردانی کنند.

نقش معلم تنظیم چالش های یادگیری مناسب برای هر دانش آموز، پاسخگویی به نیازهای یادگیری هر کودک، کمک و راهنمایی برای غلبه بر هر مانع یادگیری بالقوه است. این کار در کلاس درس و در صورت نیاز با کمک متخصصان یادگیری انجام می شود. ما برای آن دسته از دانش آموزان که به آن نیاز دارند، پشتیبانی به زبان فرانسوی یا انگلیسی ارائه می دهیم.

پیشرفت هر دانش آموز از طریق مشاهده منظم و روزانه معلم در کلاس و از طریق ارزیابی در پایان هر سه ماهه نظارت می شود.والدین سه کارنامه دریافت خواهند کرد و به دو کنفرانس والدین معلم در ژانویه و ژوئن دعوت خواهند شد.

ارتباط بین معلمان و والدین در مدرسه ما حیاتی است . اگر معلم در مورد فرزندشان نگرانی دارد، بلافاصله به والدین اطلاع داده می شود و به همین ترتیب، والدین تشویق می شوند در صورت داشتن هر گونه نگرانی با معلمان تماس بگیرند.

احترام یک ارزش مهم در مدرسه ما است: احترام به یکدیگر، فرهنگ های مختلف و محیط زیست ما حیاتی است. از طریق احترام، یادگیری مثبت و دانش آموزانی که به خوبی تنظیم شده اند، آماده می شوند تا یاد بگیرند و به شهروندان جهان تبدیل شوند.

 

تحصیل در مدراس فرانسه

 

دوره راهنمایی در مدرسه Lennen Bilingual فرانسه

در سپتامبر 2021، مدرسه راهنمایی خود را افتتاح کردیم. پس از برنامه های فرانسوی و آمریکایی، دانش آموزان را برای دبیرستان های فرانسوی، آمریکایی و بین المللی آماده می کنیم.

برنامه مدرسه راهنمایی ما به عنوان ادامه برنامه درسی مدرسه ابتدایی ما است، کلاس های کوچکی را با توجه به مهارت های فردی ارائه می دهد که به دانش آموزان اجازه می دهد تا به یادگیرندگانی مستقل تبدیل شوند. برای ما مهم بود که به ارزش‌های اصلی خود وفادار بمانیم و همچنان دانش‌آموزان را تشویق کنیم تا در یادگیری خود اعتماد به نفس و قاطعیت داشته باشند، و آنها را تشویق کنیم تا در عین تسلط بر مهارت‌های جدید، خود را به چالش بکشند.

نقش معلم برای اموزش هر دانش آموز با ارائه یک برنامه درسی چالش برانگیز با پیروی از دستورالعمل های رسمی، در حالی که برای نیازهای هر دانش آموز جداگانه است.

ما به دانش آموزان در این مدرسه این فرصت را می دهیم که استعداد های خود را شکوفا کنند.

جزئیات کلاس ها

زبان فرانسه و علوم انسانی: 6 ساعت
زبان انگلیسی و علوم انسانی: 6 ساعت
ریاضی : 4:30
علوم/فناوری: 3 ساعت
شنا: 1 ساعت
سالن بدنسازی: 1:45
موسیقی: ساعت 1:15
PBL (یادگیری مبتنی بر پروژه): 1:30

* علوم انسانی: تاریخ و جغرافیا به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی برای دانش آموزان آموزش داده می شود تا دیدگاه بین المللی و درک جهانی بیشتری از رویدادها و جهان داشته باشند.

**ریاضیات به دو زبان فرانسوی و انگلیسی تدریس می‌شود و برنامه‌ها را دنبال می‌کند و به دانش‌آموز اجازه می‌دهد تا با سختگیری دو برنامه مواجه شود.

*** PBL: Project Based Learning یک روش آموزشی است که در آن دانش‌آموزان دانش و مهارت‌هایی را با کار برای مدت زمان طولانی برای بررسی و پاسخ به یک سؤال، مشکل یا چالش معتبر، جذاب و پیچیده به دست می‌آورند.

 

تحصیل در مدراس فرانسه

 

 

جهت اطلاع شرایط پذیرش و ثبت نام و مدارک لازم برای تحصیل در مدارس کشور فرانسه و ویزای تحصیلی فرانسه با کارشناسان آژانس شمیران گشت تماس بگیرید.

مدارس دیگر

دبیرستان بین المللی Notre-Dame INTERNATIONAL فرانسه یک مدرسه شبانه روزی بین المللی فرانسه دو زبانه ( انگلیسی ، فرانسوی ) خصوصی در منطقه متروپولیتن پاریس است. این مدرسه در پاریس پذیرای دانش‌آموزان بین‌المللی برای برنامه درسی در سبک مدارس آمریکایی در کلاس های 10 ام تا 12 ام است و همچنین برای دانش آموزانی که […]

مدرسه بین المللی BILINGUAL INTERNATIONAL PARIS پذیرای کودکان 3 الی 14 سال است. این مدرسه  که به صورت مخفف مدرسه BISP  نام دارد یک برنامه آموزشی کاملاً دو زبانه را ارائه می دهد و به فرزند شما این فرصت را می دهد که به طور کامل در دو دنیای زبانی کاملاً متفاوت غوطه ور شود. […]

مدرسه بین المللی Marymount پاریس بخشی از شبکه مدارس بین المللی RSHM (مذهبی مریم مقدس) است و قدیمی ترین مدرسه بین المللی در منطقه پاریس است. این مدرسه در سال 1923 به عنوان یک برنامه آموزشی در خارج از کشور برای کالج Marymount در ایالات متحده تاسیس شد. در سال 1930، Marymount به یک مدرسه […]

دسته :
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

تخفیف ویژه عید نوروز ، ظرفیت محدود02126355204

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد | کپی رایت 2022