نوع موسسه

دولتی

سال تاسیس

1229

رتبه جهانی

1001

هزینه شهریه

2500 یورو

وبسایت دانشگاه

کلیک نمایید

آدرس دانشگاه

Toulouse, France

دانشگاه تولوز (به فرانسوی: Université de Toulouse) مجموعه ای از دانشگاه‌ها و مؤسسات (ComUE) مستقر در شهر تولوز، فرانسه است. در ابتدا این دانشگاه در سال 1229 تأسیس شد و آن را به یکی از اولین دانشگاه هایی تبدیل کرد که در اروپا ظهور کرد. در جریان انقلاب فرانسه در سال 1793 سرکوب شد و در سال 1896 به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد آموزش عالی مجدداً تأسیس شد. در نهایت در سال 1969 مجدد لغو شد و سه دانشگاه فعلی آن شامل: دانشگاه تولوز 1 کاپیتول، دانشگاه تولوز – ژان ژورس و تولوز III – دانشگاه پل ساباتیه به وجود امدند. ComUE در منطقه تولوز به عنوان دانشگاه فدرال تولوز میدی-پیرنه نیز شناخته می شد. در 1 ژانویه 2023، این دانشگاه ها به دانشگاه تولوز تغییر نام دادند . این سه دانشگاه به همراه سایر مؤسسات در بازسازی دانشگاه تولوز شرکت کردند که نهایتا ساختاری مشترک از 107000 دانشجو شامل 4500 دانشجوی دکترا، 17000 کارمند و 145 آزمایشگاه تحقیقاتی را دارا شد. این پیشرفت که به شدت مورد نظر مقامات منتخب منطقه اکسیتانیا و متروپل تولوز است، با هدف ایجاد دید بیشتر به آموزش عالی شهر تولوز در رتبه بندی های بین المللی است. برای تحصیل در دانشگاه تولوز فرانسه نیازمند اخذ ویزای تحصیلی فرانسه می باشید .

دانشکده های دکتری دانشگاه تولوز Toulouse فرانسه

دانشکده های دکترا همه اعضای گروه تحقیقاتی و دکتری دانشگاه تولوز هستند. 4200 دانشجوی دکترا و 800 مدرک دکترا در سال اعطا می شود.

در رشته های علم و فناوری شامل :
زیست شناسی، سلامت و بیوتکنولوژی
علوم اکولوژی، دامپزشکی، زراعت و مهندسی زیستی
علوم زمین، اخترفیزیک و علوم فضایی

ریاضیات، انفورماتیک و مخابرات
مهندسی برق، الکترونیک و مخابرات
سیستم ها
فیزیک، شیمی و علوم مواد
مکانیک، انرژی، مهندسی عمران و فرآیند
هوانوردی و فضانوردی

در رشته علوم اجتماعی و انسانی شامل :
رفتار، زبان، آموزش، اجتماعی شدن، شناخت
هنر، ادبیات، زبان، فلسفه، اطلاعات و ارتباطات
زمان، فضاها، جوامع و فرهنگ ها
علوم حقوقی و سیاسی
علوم مدیریت
دانشکده اقتصاد تولوز

 

دانشگاه فدرال تولوز میدی پیرنه، انجمنی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برای مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی در منطقه میدی پیرنه فرانسه است که در 1 ژانویه 2023، این دانشگاه ها به دانشگاه تولوز تغییر نام دادند . دانشگاه تولوز – ژان ژورس یکی از برترین دانشگاه های دولتی در تولوز فرانسه است.

شهر تولوز یک شهر قدیمی که از عصر آهن در سواحل رودخانه گارون واقع شده است، در قلب خود محل بسیاری از موزه ها و بناهای مذهبی تاریخی است. تولوز به خاطر غذاهایش نیز بسیار معروف است، از جمله غذاهایی مانند کاسوله و فوی گراس که می توانید در بسیاری از رستوران های مرکز شهر امتحان کنید.تولوز یکی از بهترین مکان ها برای زندگی مهاجران است. این شهر تلفیقی از فرهنگ سنتی فرانسوی و حال و هوای کلان شهر را ارائه می دهد. این شهر همچنین دارای یک فرودگاه بین المللی برای اتصال تولوز به کشورهای دیگر است.خلاصه هزینه زندگی در تولوز، فرانسه ، یک خانواده چهار نفره هزینه ماهانه تخمین زده شده 3,418.1 دلار (3,240.7 €) بدون اجاره است. هزینه های ماهانه تخمینی یک نفر بدون اجاره 954.0 دلار (904.5 یورو) است. تولوز 35.3 درصد ارزان تر از نیویورک (بدون اجاره) است.

درباره نویسنده پست : تحریریه آژانس شمیران گشت

آژانس مسافرتی شمیران گشت، ارایه دهنده انواع خدمات مسافرتی گردشگری و جهانگردی

| وبسایت

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان امتیازی داده نشده ! اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

همانطور که این پست را مفید دیدید ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

ویژگی های دانشگاه تولوز Toulouse فرانسه

تولوز مقصدی ایده آل برای دانشجویان از سراسر جهان
زندگی در شهری تاریخی

گالری تصاویر دانشگاه تولوز Toulouse فرانسه

سوالات متداول

در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2024 در رتبه 1001-1200 قرار گرفت.
از نظر محل اقامت، تولوز شهری مقرون به صرفه برای زندگی است. شما می توانید یک اتاق 9 متر مربعی با قیمت حدود 220 یورو پیدا کنید. وقتی صحبت از شهریه می شود، به عنوان یک دانشجوی بین المللی باید هزینه های متفاوتی را پرداخت کنید. اعمال هزینه های ثبت نام تفاضلی از 2500 یورو تا 3770 یورو متغیر است.

دانشکده های دانشگاه تولوز Toulouse فرانسه

دانشکده حقوق و علوم سیاسی

دانشکده اقتصاد

دانشکده مدیریت

دانشکده مدیریت و مطالعات ارتباطات

دانشکده فناوری اطلاعات

اجازه کار در زمان تحصیل

دانشجویان این کشور اجازه کار در زمان تحصیل دارند

اجازه کار پس از فارغ تحصیلی

دانشجویان این رشته اجازه کار پس از فارغ تحصیلی دارند

وضعیت پذیرش

پذیرش دارد

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش دانشگاه تولوز Toulouse فرانسه

هنگام درخواست برای پذیرش در دانشگاه Toulouse در فرانسه باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. لیستی از اسناد لازم را مستقیما از دانشگاه درخواست کنید.زیرا ممکن است برای کشورهای مختلف متفاوت باشد توجه داشته باشید مدارک فوق باید ترجمه و تایید قانونی و مهر مراکز آموزشی وسفارت خارجی را داشته باشد.

ترجمه مدارک تحصیلی و ریز نمرات

پاسپورت معتبر

عکس پرسنلی

اسناد هویتی شناسنامه، کارت ملی و ...

رشته های دانشگاه تولوز Toulouse فرانسه

دانشگاه های مرتبط

دانشگاه پواتیه (به زبان فرانسوی: Université de Poitiers) یک دانشگاه دولتی است که در شهر پواتیه فرانسه واقع شده است. این دانشگاه چند رشته ای است و نزدیک به 28000 دانشجو در سال 2017 داشته است که باعث شده شهر پواتیه به شهری با جمعیت بالاترین نسبت دانشجو/ساکن در این شهر فرانسه باشد . دانشگاه […]

دانشگاه گرونوبل آلپ ( به صورت مخفف دانشگاه UGA، به زبان فرانسوی: “Université Grenoble Alpes”) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در شهر گرونوبل، کشور فرانسه است. دانشگاه Grenoble که در سال 1339 تأسیس شده است، سومین دانشگاه بزرگ فرانسه با حدود 60000 دانشجو و بیش از 3000 محقق است. دانشگاه Grenoble توسط هامبرت دوم از وینوا […]

دانشگاه استراسبورگ (به فرانسوی : Université de Strasbourg, Unistra) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در شهر استراسبورگ فرانسه است که بیش از 52000 دانشجو و 3300 محقق دارد. دانشگاه استراسبورگ در قرن شانزدهم توسط ژان استورم تأسیس شد و در دوران روشنگری یک کانون روشنفکری بود. دانشگاه قدیمی در طول دهه 1970 به سه واحد […]

دسته :
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

تخفیف ویژه عید نوروز ، ظرفیت محدود02126355204

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد | کپی رایت 2022