کشور آلمان را می توان سرزمین فانتزی یک دانشجو نامید.اگر قصد تحصیل در آلمان را دارید، تماشای ماشین های لوکس، بازدید از قلعه های تاریخی و لذت بردن از سوسیس های خوشمزه همان چیزی است که روز عادی شما را می سازد. سالانه هزاران دانشجوی بین المللی به اروپا سفر می کنند و بسیاری از آنها راه خود را به آلمان پیدا می کنند. اگر شما یکی از آن دانشجویان خوش شانس هستید، قبل از رفتن، شما را با برترین شهرهای آلمان برای تحصیل آشنا می کنیم. برخی از این شهرها به خاطر آشپزی، معماری، هنر و زیبایی خود نیز مشهور هستند، اما همه آنها مملو از تاریخ و فرصت هایی برای رشد، یادگیری و مهمتر از همه تفریح هستند. تحصیل در آلمان یک تجربه فوق‌العاده برای دانشجویان بین‌المللی است که به دلیل داشتن مناظر زیبا و زندگی دانشجویی خوب در دسته کشورهای باشکوه قرار دارد. شهرهای برتر آلمان (به ویژه شهرهای کوچکتر) به دلیل وجود تعداد زیادی قلعه و خیابان‌های سنگفرش شده و معماری باستانی، شبیه به افسانه‌ها هستند.

 

تحصیل در شهر مونیخ آلمان

مونیخ پس از برلین و هامبورگ، سومین شهر بزرگ آلمان و مرکز فعالیت دانشجویان بین‌المللی است. همچنین مرکز اصلی فناوری، هنر، نوآوری، تجارت و گردشگری در میان سایرین است. فعالیت‌های متعددی وجود دارند که دانشجویان از انجام آن‌ها لذت می‌برند مانند اسنوبورد، اسکی، شنا، قایقرانی، غواصی و بسیاری از موارد دیگر که می‌توانید در این شهر تجربه کنید. جدا از فعالیت‌هایی که در اوقات فراغت برای دانشجویان وجود دارند؛ تخصص آکادمیک در دانشگاه‌های مونیخ بی‌همتا است. از نکات مثبت شهر مونیخ که آن را در زمره برترین شهرهای آلمان برای تحصیل تبدیل کرده است، می‌توان به وجود دانشگاه‌های معتبر و در سطح جهانی، شرکت‌های صنعتی معروف در زمینه فناوری، الکترونیک و همچنین خودرو و داشتن اقتصاد قوی اشاره کرد.این به آن معنا است که این شهر برای دانشجویان شاغل و فارغ‌التحصیلان عالی است، زیرا اقتصاد بسیار توسعه یافته آن تضمین می‌کند که دانشجویان فرصت‌های شغلی متعددی را به دست آورند. دو عدد از بهترین دانشگاه‌های آلمان در مونیخ واقع شده‌اند، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ و دانشگاه فنی مونیخ. این دانشگاه‌ها فرصت‌های متعددی را برای پیشرفت در اختیار شما قرار می‌دهند، زیرا تحصیلات عالی را در این پایتخت تضمین می‌کنند.

 

آلمان

 

تحصیل در شهر برلین آلمان

برلین یکی از بهترین شهر های آلمان برای تحصیل است که برای هر سن و پیشینه‌ای ایده‌آل است و اکثر دانشجویان بین‌المللی جذب آن می‌شوند، زیرا از طریق طیف گسترده‌ای از موزه‌های جنگ و خانه‌های سینما می‌توانند از بسیاری از رویدادهای فرهنگی و تاریخی برلین بیشتر لذت ببرند و اطلاعات بیشتری کسب کنند. اساسا در هر گوشه از شهر یک وقایع تاریخی وجود دارد و هیچ کس در واقع این شهر بی‌نظیر را بدون دانستن چیزی در مورد گذشته جذاب آن ترک نمی‌کند.دانش‌آموزان می‌توانند خود را در طبیعت زیبای این شهر غرق کنند. پارک‌های متعدد برلین مکانی برای استراحت و قدم زدن فراهم می‌کنند که مردم می‌توانند در آن با آرامش قدم بزنند و از صدای پرندگان و باد‌هایی که در میان درختان می‌وزند لذت ببرند. علاوه‌بر‌این، در مقایسه با سایر شهرهای اروپایی، برلین کاملا مقرون‌به‌صرفه است.دانش‌آموزانی که منابع درآمد کمتری دارند همچنان می‌توانند در این شهر زندگی کنند زیرا این شهر جز برترین شهرهای آلمان برای تحصیل محسوب می‌شود. در میان مزایای بی شمار زندگی در برلین، تخفیف‌های دانشجویی در گالری‌ها، کتابخانه‌ها، یا خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ برخی از بهترین‌ و هیجان‌انگیزترین دلایل برای زندگی در این شهر هستند.برلین دارای پنج دانشگاه دولتی بزرگ و حدود 20 دانشگاه خصوصی، حرفه‌ای و فنی است. همچنین برخی از برترین مدارس تجارت جهان را دارد. دانش‌آموزان می‌توانند طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و دوره‌های تحصیلی خود را انتخاب کرده و از بهترین آکادمی‌ها مدرک دریافت کنند.یکی دیگر از مواردی که دانشجویان بین‌المللی در برلین دوست دارند؛ جمعیت دانشجویی بسیار قابل توجه آن است. به این معنی که به ‌راحتی می‌توان بین افراد محلی و بین‌المللی دوست پیدا کرد. با طبیعت دوست داشتنی، زندگی شبانه پر جنب‌و‌جوش و خلاقیت‌های فراوان، این شهر مطمئنا در نوع خود بی‌نظیر است.

 

تحصیل در شهر اشتوتگارت آلمان

اشتوتگارت این شهر به عنوان یکی از قوی‌ترین مناطق صنعتی در آلمان، محیطی ایده‌آل برای تحصیل و پیشرفت شغلی برای دانشجویان (به ویژه کسانی که در رشته مهندسی تحصیل می‌کنند) فراهم خواهد کرد. اگر چیزی در رابطه با اشتوتگارت شنیده‌اید، احتمالا در رابطه با دو شرکت جهانی است که مقر آن‌ها در این شهر قرار دارد، یعنی پورشه و دایملر.اما مطمئنا در مورد دانشگاه‌های سطح جهانی آن نیز شنیده‌اید که مهارت‌های عملی و نظری را که برای کسب موفقیت ضروری هستند به هر دانش‌آموزی در هر رشته خاص ارائه می‌دهند.یکی دیگر از ویژگی‌های بارز اشتوتگارت سرسبزی آن است که به همین دلیل از دیدگاه بسیاری از افراد به عنوان یکی دیگر از بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل شناخته می‌شود، زیرا به خاطر داشتن باغ گیاه‌شناسی و باغ ‌وحش مکانی عالی برای دانشجویان بین‌المللی است که علاقه خاصی به طبیعت دارند.اما جدای از طبیعت، دانش‌آموزان می‌توانند رویدادهای فرهنگی متعددی مانند نمایش‌های فیلارمونیک یا اپرا، جشنواره‌های باله یا کارناوال‌های مسافرتی را نیز در این شهر ببینند.اسنوبورد، اسکی و پیاده‌روی نیز از جمله فعالیت‌هایی است که ساکنان با آن‌ها دلی از عزا درمی‌آورند و روزی عالی را تجربه می‌کنند. هزینه مناسب برای زندگی در اشتوتگارت از جمله دلایلی است که این شهر دوست‌داشتنی را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند. گردشگران به سادگی عاشق بازدید از اشتوتگارت و موزه‌های هنری و ماشین، کاخ‌ها و بازارهای آن هستند.پردیس‌های دانشگاهی به دانشجویان بین‌المللی کمک می‌کند تا با تعداد زیادی از دانشجویان بین‌المللی دیگر آشنا شوند و ارتباطات جهانی ایجاد کنند. بسیاری از فعالیت‌های فوق‌برنامه، مانند کارگاه‌ها، نمایشگاه‌های تجاری و کلوپ‌های دانش‌آموزی نیز این امکان را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند که در حین حضور در آن، معاشرت کنند و به یادگیری اصول جدید بپردازند .

 

تحصیل در شهر وورتسبورگ آلمان

شهر وورتسبورگ دارای سه کالج مهم برای انتخاب است. دانشگاه موسیقی، دانشگاه علوم کاربردی و دانشگاه جولیاس ماکسیمیلیان هر ساله پذیرای بسیاری از دانشجویان بین المللی هستند. اگر شما یکی از این دانشگاه های معتبر را انتخاب کنید، در شهری تحصیل خواهید کرد که به خاطر نوشیدنی های لذیذ، قلعه های تاریخی و جشنواره های مفرح و فوق العاده معروف است.
اگر می خواهید در تعطیلات آخر در کشور زیبای آلمان کاوش کنید، وورتسبورگ مکان مناسبی برای شماست. این شهر در نزدیکی مرکز کشور واقع شده است، و دارای بسیاری از وسایل حمل و نقل عمومی است که می توانید از آنها برای گشت و گذار خود استفاده کنید.

 

تحصیل در شهر بایرویت آلمان

اگر دانشجوی بین المللی هستید که به دنبال شهری احاطه شده توسط طبیعت هستید، بایرویت شهر مناسب شما است. این شهر دارای چندین کالج است که همه آنها دارای پیشنهادات عالی برای دانشجویان هستند. این شهر معمولاً حدود 10 تا 15 هزار دانشجو در سال دارد که همه آنها می توانند از منطقه تاریخی مرکز شهر، پارک های طبیعی دیدنی و خرید لذت ببرند.

درباره نویسنده پست : تحریریه آژانس شمیران گشت

آژانس مسافرتی شمیران گشت، ارایه دهنده انواع خدمات مسافرتی گردشگری و جهانگردی

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان امتیازی داده نشده ! اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

همانطور که این پست را مفید دیدید ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

مطالب مرتبط

تحصیل در بهترین دانشگاه های کانادا فرصت دریافت خدمات آموزشی در سطح جهانی و عالی را در اختیار دانشجویان خارجی قرار می‌دهد. هزینه تحصیل در کانادا هم در مقایسه با کشورهای توسعه‌یافتهٔ دیگر نظیر آمریکا نسبتا کمتر است. روند کاری ثبت درخواست برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، ساده‌تر است و در کنار این‌ها، پس از […]

کانادا یکی از معروفترین کشورهای دنیا است؛ علاوه بر شناخته شدن برای زیبایی‌های طبیعی‌اش، آن را برای کیفیت آموزشی که برای دانشجویان ارائه می‌کند نیز می‌شناسند. هر سال دانشجویان زیادی برای استفاده از برنامه‌های آموزش عالی دانشگاه‌های کانادا به این کشور مراجعه می‌کنند. خیلی از ما به این فکر می‌کنیم که کدام شهر برای دانشجویان […]

افراد به دلایل مختلفی تصمیم به مهاجرت و ترک کشور خود می گیرند. مواردی از قبیل ادامه تحصیل، پیدا کردن موقعیت شغلی بهتر و سرمایه گذاری از عواملی هستند که باعث مهاجرت افراد می شود. از آنجا که کانادا دومین کشور بزرگ جهان است ، شهرهای بزرگ زیادی برای زندگی دارد ؛ شهرهای بزرگی نظیر […]

دسته : ویزای تحصیلی
برچسب : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

تخفیف ویژه عید نوروز ، ظرفیت محدود02126355204

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد | کپی رایت 2022