نوع موسسه

دولتی

سال تاسیس

1907

رتبه جهانی

7

هزینه شهریه

10000 تا 35000 پوند در هر سال

وبسایت دانشگاه

کلیک نمایید

آدرس دانشگاه

لندن انگلستان

کالج امپریال لندن  (Imperial College London)  جز 10 دانشگاه برتر جهان است. این دانشگاه انگلستانی هر ساله دانشجویان بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می نماید. به طوری که بیشتر از 50 درصد دانشجویان در حال تحصیل در کالج امپریال لندن انگلستان، دانشجویان بین المللی هستند که از 125 کشور دنیا به این دانشگاه جذب شده اند.

این دانشگاه بر شاخه های علوم، پزشکی، مهندسی و کسب و کار بسیار متمرکز عمل می نماید و به خوبی توانسته این شاخه ها را با صنعت و بازار کار پیوند دهد. همچنین کالج امپریال لندن از امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند خوابگاه های مجهز، مکان هایی برای تمرین موسیقی، کتابخانه، سالن ها و زمین های ورزشی و… برخوردار می باشد.

درباره محیط کالج امپریال لندن انگلستان

این دانشگاه معروف و بین المللی در شهر لندن که به عنوان پایتخت کشور انگلستان شناخته می شود، قرار گرفته است. پردیس اصلی این دانشگاه در  South Kensington و پردیس مطالعات محیط زیست آن در قسمت غربی شهر لندن و در منطقه Silwood Park واقع شده است.

از دیگر پردیس های این دانشگاه انگلیسی می توان به پردیس های موجود در هامرسمیت، رویال بروپتون، نورثویک پارک، چارینگ کراس، سینت ماریس، چلسی و وست مینستر اشاره نمود.

در محوطه این دانشگاه سالن ها و زمین های ورزشی مجهزی برای استفاده دانشجویان و استادان وجود دارد. همچین شش مکان مجزا برای تمرین موسیقیایی سازهای مختلف نیز در همین محوطه تعبیه شده است.

کالج امپریال لندن انگلستان دارای کتابخانه های مجهز و غنی می باشد. از جمله این کتابخانه ها می توان به کتابخانه مرکزی این دانشگاه واقع در پردیس اصلی کنزینگتون جنوبی اشاره کرد. همچنین در محوطه این دانشگاه مراکزی جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی نیز در نظر گرفته شده است.

در نزدیکی کالج امپریال لندن یکی از معروف ترین موزه های این شهر یعنی Natural History Museum قرار دارد. همچنین موزه ویکتوریا، کالج رویال موسیقی و… نیز به عنوان نهاد های فرهنگی هنری در نزدیکی همین دانشگاه مستقر هستند.

مزایای تحصیل در دانشگاه Imperial لندن

هزینه های تحصیل در کالج امپریال لندن

به طور کلی می توان گفت هزینه های تحصیل در این دانشگاه گران برآورد می شود. البته قطعا هزینه تحصیل در کالج امپریال با توجه به عنوان رشته و دوره تحصیلی مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. برای مثال معمولا هزینه تحصیل در دوره کارشناسی این دانشگاه سالانه حداقل در حدود 10000  پوند است. هزینه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه گران تر و در حدود 32000 پوند در سال برآورد می شود. البته برخی از رشته ها این دانشگاه گران تر از بقیه می باشند. مثلا معمولا تحصیل در رشته پزشکی سالانه 39000 پوند برای شما هزینه بر خواهد بود. همچنین تمامی متقاضیان تحصیل در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه باید هزینه ای در حدود  20 هزار یورو تا 80 هزار یورو جهت ثبت نام در این دانشگاه پرداخت نمایند.

هزینه تحصیل در دوره دکتری کمی متفاوت است. معمولا این دوره مشمول دریافت بورسیه تحصیلی یا دستمزد بابت کارهای پژوهشی و تحقیقاتی می شود. همچنین متقاضیان تحصیل در دوره دکتری این دانشگاه نیاز به پرداخت هزینه ای جهت ثبت نام ندارند.

ویژگی های کالج امپریال لندن

سوالات متداول درباره تحصیل در دانشگاه Imperial لندن

برای اخذ پذیرش از این دانشگاه باید به چه زبانی تسلط داشته باشیم؟

واضح است که برای تحصیل در این دانشگاه بریتانیایی شما باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. در واقع ارائه مدرک بین المللی زبان آیلتس با حداقل نمره 6 یا تافل 80 الزامی محسوب می شود.

آیا امکان تحصیل رایگان در کالج امپریال لندن وجود دارد؟

خیر، برای تحصیل در کالج امپریال لندن شما حتما باید هزینه ای را پرداخت نمایید. میزان هزینه پرداختی با توجه به عنوان رشته و دوره تحصیلی شما متفاوت خواهد بود.

اما این دانشگاه بورسیه ها و کمک های مالی را برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه در نظر گرفته است. بیش ترین بورسیه های تحصیلی به دانشجویان دوره دکترا تعلق می گیرد.  از جمله این بورسیه ها می توان به بورسیه President’s PhD Scholarships اشاره نمود. به کمک این نوع بورسیه ها دانشجویان می توانند بخشی از هزینه های تحصیل خود در این دانشگاه را تامین نمایند.

کارشناسان و مشاوران Go Apply Uni می توانند شما را در زمینه اخذ پذیرش و استفاده از بورسیه های تحصیلی این دانشگاه، راهنمایی کنند. برای استفاده از راهنمایی های کارشناسان و مشاوران ما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت، با ما تماس حاصل فرمایید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی از کالج امپریال لندن

درباره نویسنده پست : تحریریه آژانس شمیران گشت

آژانس مسافرتی شمیران گشت، ارایه دهنده انواع خدمات مسافرتی گردشگری و جهانگردی

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان امتیازی داده نشده ! اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

همانطور که این پست را مفید دیدید ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

ویژگی های دانشگاه Imperial لندن انگلستان

یکی از 5 دانشگاه برتر انگلستان
بزرگترین مرکز پژوهشی بریتانیا
دارای خوابگاه های دانشجویی مجهز
یکی از 10 دانشگاه برتر جهان
دارای هزینه بالای تحصیل در مقابل امکانات بسیار زیاد آموزشی و رفاهی
دارای رویکرد پژوهش محور برای آموزش دانشجویان
برخورداری از شهرت جهانی و فارغ التحصیلان معروف در سطح جهانی
دارای برنامه تبادل دانشجو با سایر دانشگاههای جهان

گالری تصاویر دانشگاه Imperial لندن انگلستان

سوالات متداول

واضح است که برای تحصیل در این دانشگاه بریتانیایی شما باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. در واقع ارائه مدرک بین المللی زبان آیلتس با حداقل نمره 6 یا تافل 80 الزامی محسوب می شود.
خیر، برای تحصیل در کالج امپریال لندن شما حتما باید هزینه ای را پرداخت نمایید. میزان هزینه پرداختی با توجه به عنوان رشته و دوره تحصیلی شما متفاوت خواهد بود. اما این دانشگاه بورسیه ها و کمک های مالی را برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه در نظر گرفته است. بیش ترین بورسیه های تحصیلی به دانشجویان دوره دکترا تعلق می گیرد. از جمله این بورسیه ها می توان به بورسیه President's PhD Scholarships اشاره نمود. به کمک این نوع بورسیه ها دانشجویان می توانند بخشی از هزینه های تحصیل خود در این دانشگاه را تامین نمایند. کارشناسان و مشاوران Go Apply Uni می توانند شما را در زمینه اخذ پذیرش و استفاده از بورسیه های تحصیلی این دانشگاه، راهنمایی کنند. برای استفاده از راهنمایی های کارشناسان و مشاوران ما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت، با ما تماس حاصل فرمایید.

دانشکده های دانشگاه Imperial لندن انگلستان

Faculty of Engineering

medical School

Faculty of Natural Sciences

School of Business

اجازه کار در زمان تحصیل

دانشجویان این کشور اجازه کار در زمان تحصیل دارند

اجازه کار پس از فارغ تحصیلی

دانشجویان این رشته اجازه کار پس از فارغ تحصیلی دارند

وضعیت پذیرش

پذیرش دارد

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش دانشگاه Imperial لندن انگلستان

هنگام درخواست برای پذیرش در دانشگاه امپریال لندن درانگلستان ، باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. لیستی از اسناد لازم را مستقیماً از دانشگاه درخواست کنید ، زیرا ممکن است برای کشورهای مختلف متفاوت باشد.توجه داشته باشید مدارک فوق باید ترجمه و تایید قانونی و مهر مراکز آموزشی و سفارت خارجی را داشته باشد.

ترجمه ی جدیدترین مدرک تحصیلی و ریز نمرات

پاسپورت یا گذرنامه معتبر

عکس پرسنلی جدید

توصیه نامه و دعوت نامه برای پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا

رزومه کاری و تحصیلی مطلوب

اسناد هویتی )شناسنامه، کارت ملی یا ای دی کارت و ...(

گواهی معادل سازی معدل و مدارک

مدرک بین المللی زبان انگلیسی آیلتس یا تافل

رشته های دانشگاه Imperial لندن انگلستان

Master of Health
2 سال | بهداشت | فوق لیسانس
Master of Engineering
2 سال | مهندسی | فوق لیسانس
Master of Economics
2 سال | اقتصاد | فوق لیسانس
Master of Chemistry
2 سال | شیمی | فوق لیسانس
Master of Biomedicine
2 سال | زیست پزشکی | فوق لیسانس
Master of Administration
2 سال | مدیریت | فوق لیسانس
Bachelor of Physics
3 سال | فیزیک | لیسانس
Bachelor of Education
3 سال | تعلیم وتربیت | لیسانس
Bachelor of Mathematics
3 سال | ریاضی | لیسانس
Bachelor of Engineering
3 سال | مهندسی | لیسانس
Bachelor of Chemistry
3 سال | شیمی | لیسانس
Bachelor of Biomedicine
3 سال | زیست پزشکی | لیسانس
Bachelor of Biological
3 سال | بیولوژیک | لیسانس

دانشگاه های مرتبط

کالج امپریال لندن  (Imperial College London)  جز 10 دانشگاه برتر جهان است. این دانشگاه انگلستانی هر ساله دانشجویان بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می نماید. به طوری که بیشتر از 50 درصد دانشجویان در حال تحصیل در کالج امپریال لندن انگلستان، دانشجویان بین المللی هستند که از 125 کشور دنیا به این […]

دانشگاه کمبریج انگلستان یکی از بزرگ ترین دانشگاه های دولتی کشور انگلستان محسوب می شود. این دانشگاه با داشتن ساختمان های تاریخی، موزه ها، باغ های گیاه شناسی، تاریخ پربار و معماری بی نظیر، کتابخانه گسترده و بسیار مجهز، کیفیت آموزشی بسیار بالا و… توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا را به […]

دانشگاه آکسفورد انگلستان که به عنوان دانشگاه UO نیز شناخته می شود، قدیمی ترین دانشگاه جهان انگلیسی زبانان است که فعالیت خود را از سال 1096 آغاز کرده. آکسفورد به معنای واقعی یک دانشگاه بین المللی است که همواره تلاش می کند بهترین و باهوش ترین ذهن ها از سراسر جهان را به خود جذب […]

دسته :
برچسب ها : , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

تخفیف ویژه عید نوروز ، ظرفیت محدود02126355204

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد | کپی رایت 2022